Kamis, 19 November 2015

Barley Air Cystitis - Adakah Pemulihan Semulajadi Untuk Cystitis Kerja?

Barley Air Cystitis - Adakah Pemulihan Semulajadi Untuk Cystitis Kerja?

Jika anda sedang mencari untuk "barli air cystitis" ia mungkin selamat untuk menganggap anda (atau orang yang rapat dengan anda) mempunyai cystitis, dan anda cuba untuk mencari kelegaan atau penawar. Walaupun saya tidak boleh berpura-pura menjadi seorang pakar dalam jangkitan pundi kencing, saya mempunyai pengalaman yang luas sebagai pesakit yang berulang. Pada masa itu, saya telah mencuba banyak yang dipanggil "penawar" sebelum akhirnya dan nasib baik penghalang seluruh penawar semula jadi untuk cystitis yang sebenarnya berfungsi.

Adakah Doktor Anda Mempunyai Jawapan?

Apabila anda mempunyai serangan cystitis, anda sedar perkataan "serangan" adalah keterangan terbaik bagaimana anda rasa. Saya tidak pernah menghadapi apa-apa kerana melemahkan atau menyakitkan kerana jangkitan pundi kencing yang teruk. Pada permulaan serangan, kebanyakan orang bertindak balas dengan mengikuti naluri pertama mereka, iaitu untuk tergesa-gesa kepada doktor mereka untuk penyelesaian perubatan.

Sistem Imun Anda Boleh Lemah

Selalunya, doktor akan menetapkan antibiotik, yang seolah-olah bekerja dengan baik pada mulanya. Walau bagaimanapun, jika anda mendapat serangan berikutnya jangkitan pundi kencing, ubat-ubatan ini bekerja kurang baik (dalam pengalaman saya) dan mereka akhirnya berhenti berfungsi sama sekali. Satu lagi isu yang saya ada dengan antibiotik adalah bahawa mereka melemahkan sistem semulajadi badan imun, dan ini adalah sesuatu yang pasti untuk mengelakkan.

Lebih-Penggunaan Antibiotik Boleh Bekerja Terhadap Anda

Selain itu, jika mengalami penyakit yang mengancam nyawa, pada sesuatu tarikh yang kemudian, saya ingin menyimpan pilihan untuk menggunakan antibiotik tanpa bimbang bahawa badan saya mungkin telah mendapat digunakan untuk ubat yang berpotensi menyelamatkan nyawa ini, dengan itu menjadikan rawatan masa depan tidak berkesan. Dalam pencarian saya untuk kelegaan daripada sakit cystitis, saya cuba beberapa ubat semula jadi untuk cystitis manusia telah disyorkan. Saya mendapati bahawa sebaik sahaja anda melangkah ke dalam bidang ubat 'alternatif', bilangan mitos, tuntutan yang meragukan dan tidak tepat meningkat secara mendadak.

Dua Jus sering disyorkan

Dua ubat yang sering dicadangkan adalah jus kranberi dan air barli. Dalam pengalaman saya sendiri, saya tidak dapat melihat apa-apa faedah sebenar sama ada daripada jus ini. Malah, saya rasa mengambil jus ini sebenarnya ditambah kepada kesakitan dan ketidakselesaan saya. Jus cranberry adalah berasid dan walaupun ia membawa manfaat cystitis kecil daripada kesan anti lekat, ini sebahagian besarnya setanding dengan kesan negatif yang berasid dan oleh itu mewujudkan persekitaran yang sesuai untuk bakteria berbahaya membiak dalam pundi kencing.

Adakah Air Barli Jawapan?

Air barli diperbuat daripada mendidih beras barli dan menambah jus limau (biasanya lemon) kepada cecair ditapis yang dihasilkan. Ini adalah minuman musim panas yang menyegarkan yang telah popular di Britain selama bertahun-tahun. Nampaknya negatif sama, faktor-faktor berasid dengan mengambil kira cystitis terpakai bagi air barli untuk jus kranberi. Selepas mencuba tidak berjaya dengan beberapa jus, ia seolah-olah saya bahawa harapan untuk penawar semula jadi yang mudah jauh mengatasi realiti. Mengambil jus kranberi dan air barli sebagai bantuan untuk meningkatkan cystitis bakteria kelihatan seperti satu mitos bandar tanpa apa-apa bahan sekalipun. Dan ia adalah satu mitos yang sering disokong oleh doktor yang sering menasihati pesakit mengambil jus ini sebagai tambahan kepada antibiotik.

I Found Remedy Cystitis saya di England

Walau bagaimanapun, sebagai pesakit serangan akut dan mengulangi cystitis dan yang ingin mencari penyelesaian yang lembut dan bebas daripada dadah, saya terus mencari penawar semula jadi yang berkesan di pasaran alternatif. Selepas mengikuti beberapa laluan palsu, akhirnya saya menemukan pengilang sedikit terkenal di England (Menyembuhkan Sweet of York) yang mempunyai produk semula jadi mereka cabutan daripada sesuatu jenis pokok. Walaupun ia kedengaran seperti satu lagi penawar aneh, saya membaca beberapa testimonial pelanggan yang sangat positif dan menggalakkan dan membuat pesanan, yang disampaikan dengan cepat. Saya boleh melaporkan bahawa produk ini benar-benar semula jadi dan ia membongkok cystitis saya dalam beberapa jam.

Tambahan pula, kerana saya dapat mengambil dos pencegahan yang rendah, ini telah memberikan kawalan mutlak terhadap cystitis saya dan menetapkan saya bebas daripada antibiotik. Lagipun penyelidikan yang saya lalui, saya memenangi hidup saya kembali lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar