Kamis, 19 November 2015

Dapatkan yang Anda Perlu Penjagaan Selepas Menjadi Cedera di Tempat Kerja

Dapatkan yang Anda Perlu Penjagaan Selepas Menjadi Cedera di Tempat Kerja

Masalah kerja boleh termasuk segala-galanya daripada sakit leher atau sakit tulang patah atau lebih buruk. Berterusan, usul yang berulang-ulang boleh menyebabkan sindrom carpal tunnel dalam satu atau kedua-dua tangan. Pekerja yang memuatkan atau memunggah objek risiko belakang, leher, kepala dan lain-lain jenis isu. Setiap satu daripada kecederaan ini memerlukan rawatan, tetapi kita sering lupa bahawa dalam beberapa kes, rawatan kiropraktik boleh menjadi sempurna untuk membolehkan orang ramai untuk mendapatkan semula pergerakan mereka. Ahli tulang tidak menetapkan tulang yang patah, tetapi mereka pasti dapat membantu orang dengan lain-lain jenis kecederaan otot, termasuk masalah belakang dan sindrom carpal tunnel.

Penjagaan oleh doktor perubatan mahal, tetapi seorang pekerja akan dapat kembali bekerja dengan lebih pantas apabila diberi kombinasi rawatan kiropraktik dan pemulihan. Jenis ini rawatan bukan sahaja lebih cepat, tetapi juga jauh lebih murah. Pemulihan mungkin terdiri daripada satu atau lebih jenis terapi, termasuk urut manual, ultrasound, terapi pasif, terapi aktif, pendidikan saraf dan latihan gaya berjalan, untuk menamakan adil beberapa.

Pendidikan saraf mengajar mekanik badan yang betul dan penyaman bersama-sama dengan sebab-sebab yang berpotensi untuk berlakunya kemalangan dan kecederaan. Dengan cara ini, ia boleh membantu mencegah kecederaan di tempat kerja. Chiropractor boleh menyediakan jenis pendidikan.

A Doctor of Chiropractic adalah seorang profesional perubatan terlatih yang mampu berjaya mendiagnosis dan merawat masalah dengan otot dan sistem saraf. Chiropractor anda akan dapat untuk mendiagnosis kecederaan kerja anda dan mengenal pasti rawatan yang akan membolehkan anda untuk mendapatkan semula fungsi penuh dengan menggunakan teknik tradisional diagnostik termasuk hands-on manipulasi, x-ray, MRI dan ujian makmal.

Jika keputusan ujian menunjukkan kecederaan kerja tertentu adalah di luar kebolehan kiropraktik, apa-apa chiropractor bereputasi dengan senang hati akan merujuk pesakit kepada doktor perubatan untuk rawatan. Ahli tulang tidak melakukan pembedahan atau menetapkan ubat-ubatan. Sebaliknya, kunci kepada kejayaan mereka adalah tangan-on manipulasi. Kehelan bersama separa ini, juga dikenali sebagai subluxations, mudah dirawat oleh chiropractor a.

Seseorang pekerja tidak menanggung apa-apa keluar-of-poket perbelanjaan yang berkaitan dengan kecederaan kerja. Sebaliknya, tuntutan pampasan pekerja anda perlu membayar untuk semua rawatan anda. Kakitangan di pusat kiropraktik boleh membantu anda dalam menyiapkan kertas kerja yang anda perlukan untuk mendapatkan perbelanjaan rawatan anda dibayar sepenuhnya. Penjagaan tambahan, termasuk lebih banyak lawatan kiropraktik, boleh menjadi perlu pada satu ketika pada masa hadapan. Jika tuntutan anda dengan betul difailkan dan rawatan tambahan yang berkaitan dengan kecederaan di tempat kerja anda, perbelanjaan ini juga akan dilindungi. Ia adalah penting, bagaimanapun, untuk mendidik diri sendiri tentang undang-undang pampasan pekerja negeri anda atau mempunyai seseorang menjelaskan kepada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar